FANDOM

Kubiana

Pogromca mentusów Strażnik czatu
  • Urodziny 2 styczeń
  • Jestem Kobieta
  • Kubiana

    Macie:

    https://www.youtube.com/watch?v=5i75jBPq1JA

    Piszcie na kogo trafiliście xD

    Czytaj całość >
  • Kubiana

    Po naszych wspólnych przemyśleniach na czatanie i podbudowana pomysłem Shiri, postanowiłam napisać sześcioczęściową historię o naszej familli i postaciach z KnB. Ale ja tego nie oglądałam, więc charaktery i zachowania mogą nie wyjść takie jakie powinny... sorry xD




    Gatunek Szkolne/obyczajowe
    Data pierwszej publikacji 1 stycznia, 2014
    Autor Kubi
    Rozdziały/Części 6
    Status W toku


    W Japonii żyła pewna rodzinka, która składała się z dwójki rodziców, czterech synów i jednej córki. Lecz w ich domu pozostali tylko najmłodszy brat i siostra, bo starsze rodzeństwo się wyprowadziło. Tego właśnie dnia, który był zadziwiająco ciepły w ogrodzie za domem stała fioletowo włosa dziewczyna, która na ten moment spięła je w kucyka, który sięgał jej do łopatek. Ubr…








    Czytaj całość >
  • Kubiana

    Hallo! Mamy Halloween!

    paź 31, 2013 przez Kubiana

    Parę razy wspomniałam, że napiszę jakieś opowiastki z tej okazji :3 Szczerze to pisze je dopiero teraz xD I mi się niezwykle bardzo nie chce xD

    Brzuch mnie boli, bo zjadłam sushi... Jako swój pierwszy posiłek dnia D: Straszne nie? xD Ale to nie jest creepypasta...To sie dzieje naprawdę! @^@

    A przejdźmy do opowiadań :3

    1.

    Był to kolejny, niezwykle absurdalny dzień w pałacu Lorda, w którym siedziała cała wikia. Bo wiadomo, on ma pałac, więc co mają się gzić w ciasnym pomieszczeniu. I w dodatku sprzątanie będzie na jego głowie! Tak, wszystkim się ten pomysł podobał.

    Siedzieli teraz w wielkim salonie, oglądając TeleWikię gdy coś uderzyło o okno. Niepewni wikowicze rozejrzeli się po sobie, gdy uderzenie się ponowiło.

    -Cóż to?-Zapytała fioletowłosa fo…

    Czytaj całość >
  • Kubiana

    Tak, więc skoro wszyscy się chwalą swoimi planami i przeżyciami związanymi z tym okropieństwem zwanym nowym rokie szkolnym, który naprawdę jest 10 miesięcznym wyrokiem więzienia tylko z przepustami...

    Ha! Kłamie xD

    Tak naprawdę pisze tu z powodu, że to rok. 5 września 2012 pojawiłam się po raz pierwszy na sf wiki i jakoś tam zostałam. Poznawałam nowych ludzi, odwalałam z nimi cyrki, dzięki nim zostałam Violką. Zapewnili mi oni wiele śmiechu i wspaniałych wspomnień, a nawet zaakceptowali mnie oni i polubili na tyle, by wprowadzić mnie do swojej familii. Mówię tu o was kochani.

    Dziękuję wam za ten wspaniały rok i liczę, że jeszcze jeden by się przydał jak nie więcej. Bo pomimo kłopotów i przeszkód, potrafimy znaleźć jakieś rozwiązanie, trzymamy…

    Czytaj całość >
  • Kubiana

    (Nie)Kochane Mentusy!

    sie 7, 2013 przez Kubiana

    Bierzcie to za ból dupy, czy cokolwiek ale w końcu musze to napisać.

    Ostatnio dużo nowych osób doszło do naszej Familli. A chyba nie do końca wiedzą, po co ta wikia powstała i dla kogo ona jest. Jest dla Familli! Czy naszego grona, czyli dla Przyjaciół, rodziny. Stworzyłyśmy ją, by spokojnie sobie spamować o byle czym, dla nas.

    Nie bronię wam dołączać. Ale kurde mać, ludzie! My się nie znamy, a jak sama nazwa mówi ona jest dla rodziny! Nim zaczniecie cokolwiek edytować, dodawać siebie może najpierw spróbujcie się z nami zaprzyjaźnić, włączyć się w nasze grono?

    Każdy z nas był kiedyś nowy, dlatego wiem że to może być trudne. Ale z czasem na pewno wam się uda, po wielu trudach... Trudem na przyklad jestem ja, bo ja nie potrafię zaufać nowym. Na…

    Czytaj całość >