FANDOM

Alternatywna rzeczywistość, miejsce, gdzie wszystkie nazwy i imiona zaczynają się na G. Wymyślone podczas czatu przez Kub i Kopra po pomyłce w nazwie Kłonia popełnionej przez Kubianę.

Członkowie familiiEdytuj

GubianaEdytuj

Uwielbiana przez wszystkich i kochana. Nie jest dziewicą. Kocha Gorda. Dobrze się dogaduje ze swoim Ojcem- Gaosem. Nienawidzi Gowiec. Ma duże cycki i nie lubi strasznych rzeczy. Nie pragnie dotykac Ghin, bo jest za płaska.

GoperEdytuj

Bardzo pracowita, skromna i wiecznie zadowolona. Nie lubi jeść i chce się bardzo odchudzić. Podobno jest gofrem. Nienawidzi Głonia oraz Gyaoi etc. Wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia i kocha romantyczne historie typu Gmierz. Kocha łysych, seksistowskich facetów. Przy nich czuje się jak prawdziwa kobieta. Bo kobieta według niej ma tylko sprzątać, gotować i opiekować się dziećmi.

GisaEdytuj

Przyjazna, bardzo ufna, towarzyska, często naiwna osóbka. Jara się Gentusami, ale oni jej nie akceptują. Kocha chodzić w jasnych, lecz nieneonowych kolorach. Szczerze nienawidzi gier komputerowych i ogólnie komputera.

GhinEdytuj

Bardzo dziewczęca i słabiutka osóbka. Jest spokojną masochistką i tsundere, która nienawidzi walk (a mordów broń Boże) ani sportu (zwłaszcza koszykówki), ani słodyczy. Ma bardzo wytrzymałą głowę i małe cycki. Podkochuje się w Gariuszu, który jest bardzo niski. Wszędzie nosi ze sobą swoją różową LoveRóżdżkę. Gardzi Trollami. Nie potrafi rysować, nie ważne jakby chciała to nie umie.

GatrixEdytuj

Spokojna, nie chce prowadzić samochodu i nie lubi gier komputerowych ani książek, szybko się upija (preferuje tylko Gole) i lubi mokre rzeczy (sucharom precz). Maniakalnie uwielbia wszystko co jest różowe i zakupy. Nie ustatnie przegląda się w lustrze i godzinami potrafi spędzić na malowaniu się . Nic ją nie łączy z Gan.

GanEdytuj

Bardzo śmiała, nienawidzi królików ani spamu. Trzyma wręcz cały świat w jednej ręce. Nic ją nie łączy z Gatrix.

GyaEdytuj

Jedynaczka, bardzo typowa. Mieszka w Golsce. Nienawidzi kotów, za to kocha psy. Nie cierpi Gruka

GrukEdytuj

Nie ma powodzenia wśród innych, słabiutki ukeś. Jest bardzo wesoły. Nie przejmuje się innymi. Nie posiada silnego charakteru. Nienawidzi seksu, disco pogo, ani Nyai. Nigdy nikogo nie pokochał. Nie stara się o ludzi i zwierzęta.

GuiEdytuj

Typowa szara myszka, nie lubi pokazywać swoich zdjęć w sieci, nie lubi mówić o sobie.. Nie lubi także Gorda.

GadEdytuj

Nie ma uczulenia na nic, hejci anime i Doktora Chałupę. Szczerze nie lubi swoich włosów, więc ma strasznie krótkie... Nienawidzi ubierać się w spódnice. Bardzo popularna wśród chłopców, optymistka. Ma duże cycki (G jak Gwiat).

GordEdytuj

Najpopularniejszy człowiek na planecie. Każdy go kocha, uwielbia. Ma miliony fanek i fanów.

GhiriEdytuj

Wie wszystko, bardzo egoistyczna i askromna dziewczyna. Jest ateistką. Kocha Gorda nad życie.

GinaEdytuj

Poważna, o stoickim i spokojnym charakterze. Ma swój własny fanklub i jest przekonana o swojej wyższości nad innymi marnymi istotami. Jest bardziej płaska od Su. Nie lubi żartów i słodyczy.

Postacie wymyśloneEdytuj

  • GOWCE - Stworzenia, które są najkrwawsze na całym Gwiecie. Gubi ich nienawidzi, one jej też.
  • Gushroom - coś jak nasze grzyby. NIGDY nie przepraszają, nigdy nie wybaczają. Cieszą się, że są by gnębić innych.
  • Głoń - jeden z największy forever alonów, zwyczajny koń bez znaczenia, szary jak każdy. Nie świeci, nie sparkli, nie jest boski. Strasznie skromny.. Ma strasznie krótkie włosy.
  • Gmile Gog - smutny, emo, nieszczęśliwy....i super uroczy~ ghin go uwielbia, a Gubiana nienawidzi.
  • Geague of Gegends (GOG) - gra szczerze hejcona przez ghin.
  • Gaos - Ojciec Gubi. Mają bardzo dobre stosunki, strasznie kocha swoją córkę. Jest wierny i kochany. Mieszka na chmurce.
  • Giotr - sługa Gorda, średniego rozmiaru brunet z niebieskimi paczydłami.
  • Gentusy - jedne z najbardziej inteligentnych postaci w Gwiecie. Na szczęście jest ich dużo, więc wszyscy są szczęśliwi. Gentusy potrafią czytać i to wykorzystują. Do tego potrafią konstruktywnie wyrazić własną opinię.

UgrupowaniaEdytuj

  • Giszpańskie Giemniory - Osoby, które w życiu by nie ukradły żadnej informacji z innej strony. Nie mają fajnych emotikonek.
  • Guskie Gwaby - Cenią sobie prywatność innych, dlatego nigdy nie szpiegują. Nigdy nie spiskują, bo spiski według nich to zło. Ogólnie to największe dobro Gwiata.

PortaleEdytuj

  • Gacebook - jeden z mało popularnych portali dla wybrańców. Posiadanie konta na nim jest równoznaczne z popełnieniem społecznego samobójstwa. Rozmawia się na nim o ważnych sprawach, np.: polityce.
  • Gikia -
  • Gask.fm - portal, gdzie ci co mają konta się pytają a anonimowi odpowiadają. Rzadko spotyka się ludzi żebrzących o lajki..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki