FANDOM

Jak wiadomo życie młodego geniusza jest zadziwiające. Odkrywanie nowych rzeczy, składanie teorii spiskowych oraz tworzenie może męczyć. Na tej stronie mamy zamiar pokazać, co zrobiliśmy aby pomóc nauce!

Teoria, według której człowiek jest podstawową formą ewolucji mentusów. Można go przedstawić za pomocą prostego wykresu:

człowiek > mentus > ziemnior > ŁOJEZUCOTOMABYĆ

Z czego czwarty etap włącza osoby tak szalenie złe, że aż samo imię przeraża niektórych. Według spiskowców jeszcze istnieje ukryty, piąty etap o nazwie Ci debile, co robią na nas kasę. Podobno ma być położona między ziemniorem a ŁOJEZUTOMABYĆ.
Inna teoria spiskowa mówi, że nie ma już etapu człowiek.

Teoria znana z tego, że każdy ją zna. Mówi, że nieważne co zrobimy spam będzie rósł. Cokolwiek by nie było popularne ktoś musi pod tym spamować. Nieważne czym, nieważne jak, ale spam powstanie. Teoria często potwierdzania przez marnych trolli i mentusów.

Teoria Ziemgusa, odkryta i stworzona przez Nyamiki. Jest to połączenie mentusa i ziemniora, w wyniku czego powstał właśnie ziemgus. Jest to stan nieuleczalny. Unikać kontaktu wzrokowego. Można się go pozbyć miotaczem ognia, lecz jeśli go nie masz w pobliżu, radzimy udawać pokemona ";***". Ziemgus pomyśli, że jesteś dobrą i nie zagrażającą mu osobą.

Jeśli chce się go zwabić, należy użyć swagu, yolo i hipsterstwa. Kochają rzeczy or(al)yginalne.

Podobno ziemgusy mają coś wspólnego z kobrą i tajgerem, plotki głoszą że ziemgusy to ich podwładni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki