FANDOM

SF - logo

Słodki Flirt, najczęściej widywany pod skrótem, który wyewoluował na familii w SyFa.
Gra w której możesz podrywać piksele i przeżyć własną historię miłosną! Wcielamy się w niej w niezbyt inteligentną, nową uczennicę, znaną jako Sucrette.
Gra jest oblegana przez wszelkiego rodzaju mentusy, jednak miała w sobie coś co przyciągnęło familię! Czyżby wewnętrzny mentus? Właściwie, gdyby nie ta gra, to nie powstałaby wiki sf, a my byśmy się nigdy nie poznali...

Może przedstawimy parę słów na temat wspomnianych pikseli panów...

NatanielEdytuj

Nataniel - miniatura

Opanowany i miły chłopak. Nie lubi słodyczy, za to uwielbia włoską kuchnię!
Trudno się z nim dogadać, jeden zły ruch i masz facepalm (tak, to TA słynna tajna broń, często występuje w parze z gazetą!) na całe życie...
Jak każdy inny z Amorisa, jego pikselowe serce (czy piksele mają serce?) zaczyna szybciej bić na sam widok Su (czyżby jakaś choroba?).
W późniejszych odcinkach odkrywamy, że Pan Grzeczny Chłopiec posiadał szatański sweterek mroczną stronę...

Znak zodiaku: Wodnik

Nataniel uwielbia kryminały i przesiadywanie w bibliotece w której naucza całe liceum.

KastielEdytuj

Kastiel

Ciężko zrozumieć, o co mu chodzi. Nie łatwo się z nim dogadać. Największy buntownik szkoły. Jak na złego chłopca przystało miał dziewczyny, teraz akarut nie ma. Jestem pewna, że wszystkie dały mu kosza, a on tylko udaje złego chłopca. Jedną z jego byłych jest Debra.
Uwielbia grać na swojej gitarze elektrycznej. Nie cierpi jak ktoś mu rozkazuje. Nie przepada za Natanielem przynajmniej tak twierdzi i rozkazów, lubi za to śmieciowe żarcie.

Przynajmniej jest ładny.

Znak zodiaku: Lew

LysanderEdytuj

Lysander - miniatura

Prawdziwy samiec alfa, ideał wielu kobiet.
Wokalista licealnego  zespołu pieśni i tańca  prowadzonego razem z Kastielem.
Ma problemy z pamięcią, powinien zainstalować sobie w notesie nadajnik żeby więcej go nie gubił.
Albinos, w dodatku ma jeszcze heterochromię (lewe oko żółte, prawe zielone). Jego ubiór pozostawia wiele do życzenia  delikatnie mówiąc jest dosyć dziwny, aczkolwiek styl wiktoriański udanie ukazuje tajemniczy charakter tego osobnika.

Znak zodiaku: Skorpion

DajanEdytuj

Dajan

Dajana to postać pojawiająca się tylko w 3. odc.
Spotykamy go, gdy dołączymy do klubu koszykarzy. Po treningu lubi jeść fastfoody oraz gruz  Nigdy nie rozstaje się ze swoją piłką, lata z nią wszędzie, nawet do lasu dziwić się, że jest w ciąży.
Nie chodzi do szkoły Słodki Amoris woli jarać jointy. Uczęszcza do specjalnej (czyt. na odwyk ) szkoły koszykarskiej. Czasami przyjeżdża na zawody widać lubi się podlansować kaloryferem firmy Crunchips. Nienawidzi powierzchownych dziewczyn. Mignie nam w odcinku 11. (jeśli należymy do klubu koszykówki).

Znak zodiaku: Baran 

JadeEdytuj

Jade
Analogicznie do Dajana pojawia się w odc. 3.

Poznamy go, jeśli zapiszemy się do klubu ogrodników. Tak jak Dajan nie należy do liceum Słodki Amoris, jednak przychodzi pomagać dla rozrywki w szkolnym klubie.
Podobnie jak Lysander posiada notatnik, udaje mu się go nawet zgubić, żeby Su się nie nudziła i mogła go poszukać.
Ma problemy z utrzymaniem równowagi, dlatego wszędzie chodzi z łopatą, żeby zawsze miał się o co oprzeć. Do jego atrybutów należy również mniejsza łopatka służąca do obrony przed głupotą Su
Lubi spacery po lesie, pewnie dlatego zgadza się pomóc przy organizacji biegu na orientację w odcinku 11.

Znak zodiaku: Panna

LeoEdytuj

Leo

Starszy brat Lysandra. Ubiera się podobnie dziwnie jak jego brat.
Porzucił naukę na rzecz sprzedawania ubrań naszej Su.
Chodzi z Rozalią. Spotykamy go w odcinku 6., gdzie odbijamy go Rozalii pomagamy mu odzyskać względy jego dziewczyny.

W 9 odcinku przyznaje, że nie lubi słońca bo to wampajr.

Znak zodiaku: Strzelec

Dake (Dakota)Edytuj

Dake(Dakota)
Inaczej Dejkos Hentajos Deskopulos. Plażowy pedobear farbowany podrywacz, o damskim imieniu.  Jego wujek to pedofil znany nam z odcinka demonstracyjnego - Borys.
Tak jak Dajan z piłką, on również nie rozstaje się ze swoją desią. Posiada dwie wersje deski, normalną i miniaturową, jednakże nie należy nigdy mylić się i mówić, że ma 3 wersje, Su się do tego zbioru nie zalicza. 

Na skórze Dakoty widać różne tatuaże jeden wygląda jak Soffa, "po to, by dziewczyny ciągle się na mnie gapiły".

Znak zodiaku: Byk

AlexyEdytuj

Alexy
Bardzo pozytywny, mający poczucie humoru chłopak (chyba). Lubi terroryzować pobliskie lumpeksy razem z Su. Słucha disco polo techno. Brat bliźniak Armina, pojawia się wraz z nim w 10 odcinku. Nienawidzi, gdy psują mu się słuchawki (znam ten ból), opadów deszczu, smutnych filmów. 

Zaineteresowane nim panie wypadało by ostrzec, gdyż lubi on "bardziej umięśnionych". To trzeba iść na siłownie, dziewczyny..   :-(

Uwielbia denerwować Kentina, a więc już wszystko jasne...

Znak zodiaku: Bliźnięta

ArminEdytuj

Armin

Brat bliźniak Alexy'ego, pojawia się w odcinku 10. Maniak gier komputerowych. Zakochany w swojej konsoli, największą tragedią dla niego jest jej zgubienie oraz odcięcie od internetu. Nie lubi otwartej przestrzeni i warzyw. Jest nieszczęśliwy, gdy jest uke musi towarzyszyć bratu w zakupach, woli mordować wrogów na swojej konsoli, przy okazji krzycząc do nich na głos, czym postronnych może doprowadzić do zawału.

Znak zodiaku: Bliźnięta

KentinEdytuj

Kennn
Najdawniejszy znajomy Su. Początkowo kujonowaty okularnik i maminsynek, ślepo zapatrzony w Su. Gdzie on miał oczy? Znika po trzecim odcinku, wysłany przez ojca żołnierza do szkoły wojskowej. Pojawia się ponownie dopiero w odcinku 13., totalnie odmieniony. Już nie jest tak wielkim fanem Sucrette, choć nadal ją lubi (jeśli wcześniej była dla niego miła). Prawdziwy Cookie Monster. Nie lubi ostrego jedzenia.

Znak zodiaku: Ryby

RecenzjaEdytuj

A oto i recenzja jednej z użytkowniczek - shinarei. Opis, subiektywna recenzja i trochę krytyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki